Doorgaan naar inhoud

Annuleringsbeleid

Bestelling annuleren

Om uw bestelling te annuleren, neem binnen 12 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via info@thuismagazijn.nl. We kunnen alleen bestellingen annuleren die nog niet zijn verwerkt. Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden, is annulering niet meer mogelijk.

Annulering vóór verzending

Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice:

  • E-mail: info@thuismagazijn.nl
  • Telefoon: +31 6 19759138

We kunnen alleen bestellingen annuleren die nog niet zijn verwerkt. Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden, is annulering niet meer mogelijk.

Als uw bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, zullen wij deze onmiddellijk annuleren en het bedrag terugstorten op uw oorspronkelijke betaalmethode.

Annulering na verzending

Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd. 

Terugbetalingen bij annulering

Als uw annuleringsverzoek wordt goedgekeurd, wordt de terugbetaling als volgt verwerkt:

  • Terugbetalingen worden uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode.
  • De verwerkingstijd is afhankelijk van uw betalingsprovider, maar duurt meestal maximaal 7 werkdagen (ma–vr).
  • Bij betaling via Visa, MasterCard, American Express, Discover, PayPal, Apple Pay, Google Pay, UnionPay, Shop Pay, iDEAL, Klarna of Amazon wordt de terugbetaling verwerkt volgens het beleid van de betreffende aanbieder.